Facebook
Twitter
Google +
YouTube
През последните години слушаме много за маркетинга към новото поколение. Откъде пазарува, колко иска да чуе, какво не харесва... Каквото и да не одобряват младите потребители обаче, до два часа целият свят ще разбере това. Повече от 2/3 от представителите на новото поколение предпочитат да отидат на зъболекар, отколкото да изслушат информацията за нов финансов продукт или услуга, разказана по начина, по който сте го правили за техните родители. Маркетингът се развива толкова бързо, колкото и те. На мястото на стратегии, смятани довчера за свръхавангардни, утре се появяват нови. Кои са устойчивите?
Водещи теми:
НОВИЯТ ПОТРЕБИТЕЛ: Как лайфстайл клъстерите променят маркетинга
НОВИТЕ ДАННИ: Big Data Needs Thick Data
НОВОТО СЪДЪРЖАНИЕ: Правилата на ефективната кампания
Минутката на режисьора
Новите тенденции в създаването на тв/видео реклами. Образът и езикът на новия потребител.
Ефективният content marketing
Как да направим едно съдържание търсено, а не натрапено. Смисълът на т.нар. контент маркетинг/нейтив реклама.
Кауза маркетинг
Може ли и как кауза маркетингът да бъде не просто обявяване на социално/обществено значима инициатива, а създаване на реален ангажимент към тази инициатива.
НОВИТЕ МРЕЖИ
Стратегически media mix
Правилното съдържание в ключовите канали (тв, радио, печат, диджитъл, аутдор)
Внимание – най-дефицитната стока днес
Разговор за изчерпващото се внимание на хората в социалните мрежи. Как алгоритмите, които показват статусите и туитовете по важност, а не по хронология, променят маркетинга.
Събитието е за хората с проактивно отношение към рекламата, маркетинговите комуникации и влиянието на технологиите върху брандовете и потребителите. То има умишлената цел да говори за състоянието на маркетинга в България точно сега. Защото той прави крачка напред. Приветстваме всеки, който се чувства част от промяната, да се присъедини в разговора за Новите потребители, Новото съдържание и Новите мрежи.
Лайфстайл клъстери
Колко е разнородно новото поколение потребители в България според начина си на живот, културните си и социални принадлежности и как лайфстайл клъстерите променят маркетинга. Основни тенденции в поведението на 18-40+ групата и стойността на психографските характеристики на потребителите за бизнеса.
Живко Георгиев, социолог
Следващите маркетинг правила
Как новото поколение потребители влияе на рекламните комуникации.
Радослав Бимбалов, The Smarts
Минутката на режисьора
Play&Replay: Образът и езикът на новия потребител.
Петко Спасов, режисьор в „Пуш Пул”
Правилата на ефективната кампания
Как се създава и позиционира иновативен бранд. Предизвикателството да излезеш извън стандартното съдържание. Опитът на Загорка Ретро и Saatchi & Saatchi България.
Николай Тинков, старши бранд мениджър „Загорка”
Георги Гавазов, съуправляващ директор в Saatchi & Saatchi България
We like to move...
Как технологиите променят взаимоотношенията с новото поколение потребители. Състояние и възможности на мобилния маркетинг на българския пазар сега.
Кауза маркетинг
Може ли и как кауза маркетингът да бъде не просто обявяване на социално/обществено значима инициатива, а създаване на реален ангажимент към нея. Как компаниите да говорят за ценностите си.
Спас Сливков, CEO на OLX & Shedd за Bulgaria
Внимание – най-дефицитната стока днес
Разговор за изчерпващото се внимание на хората в социалните мрежи. Как алгоритмите, които показват статусите и туитовете по важност, а не по хронология, променят маркетинга.
Борислав Кандов, Тhe Smarts
Стратегически media mix
Правилното съдържание в ключовите канали (тв, радио, печат, digital, аутдор)
Симона Тенчева, медиа директор на "Аргент"
Модератор: Любомир Аламанов, SiteMedia Consultancy